.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای خرید ترازو بهتر است با انواع ترازو آشنا شوید انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .

 



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

ترازوی پرینتر دار نوعی از ترازوی دیجیتال است که با تولید فاکتور به ترازوی پرینتر دار معروف است ، ترازو با گزارش فروش اطلاعات را برای مشتری ارسال و برای فروشنده ذخیره می نماید ، خرید ترازوی دیجیتال پرینتر دار موجب رضایت مشتری و ثبت اطلاعات می گردد ، ترازوی پرینتر دار در فروشگاه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که در ارتباط مستقیم با مشتری می باشند و نیاز به فاکتور فروش برای مشتری داشته و نیاز است که اطلاعات کارکرد روزانه ، هفتگی و ماهانه ی فروشگاه را ذخیره نمایند .

ترازوی پرینتر دار در چندین مدل تولید می گردد که اولین مدل ترازو دستگاه پرینتر دار ساده است ، نوع دوم ترازوی بارکد پرینتر بوده و نوع سوم ترازوی لیبل پرینتر بارکد کدار است که بهترین و کامل ترین ترازوی دیجیتال پرینتر دار به شمار می رود ، انتخاب ترازوی ساده پرینتر دار برای فروشگاه های معمولی مناسب می باشد و انتخاب ترازوی بارکد پرینتر برای فروشگاهی مناسب است که دارای سیستم فروش ( صندوق فروشگاهی ) می باشد و نیاز به انتقال اطلاعات ترازو به کامپیوتر یا صندوق است در این حالت فروشگاه باید ترازوی بارکد زن بر دارد که انتقال اطلاعات از ترازو را توسط بارکد تولید شده از ترازوی دیجیتال به صندوق از طریق بارکد خوان انجام نماید ، در نوع سوم ترازوی لیبل پرینتر بارکد زن است که برای بسته بندی مناسب می باشد ، از سویی نیاز در فروشگاه ها نیز قابل هماهنگ شدن با سیستم فروش می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش برند ترین سیستم های توزین می باشد که جهت اطلاع از قیمت ترازو و اطلاع از نحوه تعمیرات ترازوی دیجیتال می توانید با مشاورین مجرب این مرکز تماس حاصل نمایید یا به صفحه ی هر محصول رفته و از قابلیت ها  و قیمت فروش ترازو آگاه گردید .

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

لودسل باسکول استنلس استیل : باسکول ، ترازو با ابعاد بزرگ و ظرفیت بالا می باشد و برای توزین مواد و کالاهایی حجیم استفاده می گردد ، باسکول دارای بخش های متنوعی است شامل نمایشگر باسکول ، کیبرد ، بدنه ی فلزی ، برد ، پاور ، کفه ی توزین و لودسل باسکول می گردد .

لودسل باسکول در بهترین حالت از جنس استنلس استیل می باشد که نوعی استیل ضد زنگ است ، این استیل در برابر تغییرات محیطی مقاوم بوده و ضد خوردگی می باشد و این موجب می گردد تا لودسل باسکول پس از گذشت زمان طولانی حساسیت توزین خود را از دست نداده و مقاومت بدنه ی خود را در شرایط آب و هوایی گوناگون حفظ نماید .

استفاده از استنلس استیل در لودسل بیشتر در باسکول صنعتی به دلیل محیط استفاده از دستگاه کاربرد داشته و کمتر در باسکول فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد .

همانطور که در تحقیق زیر در رابطه با استنلس استیل ذکر گردیده است ، استنلس استیل با گرید های متفاوتی تعیین می گردد و بر حسب نوع و مقدار آنها مقاومت در برابر تغییرات محیطی ارزیابی می گردد .

استنلس استیل چیست؟

استنلس استیل یا فولاد های ضد زنگ آلیاژهایی بر پایه آهن هستند که شامل حداقل 10.5% کروم باشند . در این میان تنها تعداد کمی از آنها محتوی بیش از 30% کروم یا کمتر از 50% آهن میباشد ، خاصیت ضد زنگ بودن این فلزات بوسیله شکل گیری یک پوسته اکسید کروم بر روی سطح آنها میباشد که این لایه اکسیدی در حضور اکسیژن تشکیل شده و تقویت می شود .

Se Mo Ni Cu Ti Si Al Nb جهت بهبود خواص استیل افزوده می شوند ، لازم به توضیح است که درصد کربن این محصولات از مقادیر کمتر از 0.03% تا 1% قابل تغییر می باشد .

انتخاب نوع استنلس استیل در صنعت به عوامل مختلفی مانند مقاومت خوردگی ، خواص مکانیکی ، خواص حرارتی خواص شمیایی خواص تولیدی موجود بودن قیمت محصولات و... بستگی دارد که از این میان مقاومت خوردگی خواص مکانیکی و خواص حرارتی معمولا از مهمترین فاکتور ها می باشد .

انواع گرید های استنلس استیل

سری 300 یا استنلس نگیر ( غیرمغناطیسی یا نگیر )

آلیاژ اهن کروم نیکل با کربن کمتر از 0.1 درصد

سر ی 400 یا استیل بگیر( مغناطیسی یا بگیر )

 آلیاژ آهن کروم با کربن کمتر از 0.1 درصد

سری 300 و موارد کاربرد آن

304 رایج ترین گرید استنلس استیل است که همان 18.8 کلاسیک می باشد .

316 بعد از 304 رایج ترین گرید است و در صنایع غذایی و جراحی کاربد دارد به علاوه آلیاژ مولیبدن موجود در آن از فرسایش جلوگیری می کند همچنین بخاطر مقاومت زیاد در برابر کلر در مقابل گرید 304 در صنایع دریایی هم بکار میرود . 321 این گرید شبیه گرید 304 است با این تفاوت که  آلیاژ 321 به علت وجود ترکیبات تیتانیوم در آن مقاومت زیادی در برابر جوشکاری ندارد این آلیاژها به علت شکل پذیری عالی ، مقاومت در برابر خوردگی و جوش پذیری مناسب از پر مصرف ترین گروه استنلس استیل محسوب می گردند در شرایط تابیدگی همگی آنها غیر مغناطیسی می باشد .

سری 400 و موارد کاربرد آن

410 مقاوم در برابر سایش است اما در برابر خوردگی مقاومت کمی دارد .

420 گرید مخصوص کارد و چنگال قابلیت پولیش خوبی دارد .

430 گرید مخصوص دکوراسیون است به عنوان مثال در تزئینات داخلی اتومبیل کاربرد دارد قسمت اعظم استیلهای طرحدار با گرید 430 بگیر می باشد این گرید قابلیت شکل پذیری خوبی در درجه حرارت کم دارد و مقاوم در برابر خوردگی است .

استنلس استیل های مغناطیسی , دارای میزان کمی کربن بوده و کروم و مولیبدن به عنوان عناصر اصلی در این آلیاژ محسوب می گردد .

این گروه بوسیله عملیات حرارتی سخت شدنی نبوده و در کلیه شرایط مغناطیسی می باشند .

کاربرد ورقهای استنلس استیل در صنعت آسانسور و دکوراتیو

کلیه ورقهای استیل طرحدار در دو گرید 430 بگیر و 304 نگیر جهت پوشش بدنه , سقف و درب آسانسور در ضخامت های گوناگون در ابعاد مختلف و در رنگهای بسیار متنوع : نقره ای - طلایی -  آبی - مشکی -مسی - دودی دارای کاربرد بسیار ویژه و زیبا می باشد .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

تاریخچه ترازوی Digi ، چرا ما نیاز به خرید ترازو داریم ؟ خرید ترازو می تواند کار مشکلی باشد ... به خصوص اینکه شاید دسته بندی ها را نشناسید ، اینکه ترازو می خرید یا کالای بی مصرفی که تنها نام ترازو را یدک می کشد مهم است !

انتخاب ترازوزمانیکه شما ترازو دیجیتال متنوعی در بازار می بینید می تواند کمی گیج کننده باشد ، اما کدام برند است که تنها با مدتی بسیار کوتاه کار کردن با آن ، احساس نیاز پیدا خواهید کرد .

ترازوی دیجی دستگاهی ست که تنها با چند بار کارکرد و آشنایی با کارایی آن برای داشتن دوباره ی آن تلاش خواهید کرد .

این یک رپورتاژ آگهی نیست که ما بخواهیم برای شما تبلیغ کنیم ، در این مقاله تلاش بر این است که اطلاعات مفید ، جامع و کلی به مخاطب ارائه و سپس با توجه به استاندارد های ذکر شده ، می توانید آنچه خوبان همه دارند را داشته باشید .

ترازوی دیجیتال هم هر چقدر پیشرفته باشند ، اما همچون سایر ابزارها در سراسر دنیا کار اصلی خود را انجام می دهند . حال آنکه ، آنان که وسیله و ابزاری را توسعه دادند هم موفق تر در دستیابی به اهداف شرکت خود بوده و هم زندگی روزمره را آسان سازی نمودند .

در یک جمله ترازو ابزاری است برای اندازه ‌گیری وزن اجسام ، ترازو سنتی معمولاً از دو کفه و یک عقربه به نام شاهین تشکیل می شد و برای اندازه گیری وزن از وزنه هایی که بر اساس واحدهای توزین ساخته شده بود استفاده می گردید ، با توجه به گذشته ی ترازو در می یابیم امروزه ترازو فروشگاهی و ترازو آزمایشگاهی در حد شگرف انگیزی پیشرفت داشته است .

با هم به یکی از توسعه دهندگان این محصول بپردازیم :

برند Digi با شعار ما در حال توسعۀ راه حل های نوآورانه هستیم !

شرکت Digi ، محصولاتی نو آورانه را که هر کدام انقلابی در بیزینس و تجارت هستند به مشتریانش در سراسر جهان عرضه می کند .

کمپانی Digi موفقیت خود را چنین شرح می دهد : ما با راهنمایی ارزشمند مستقیم و غیر مستقیم مشتریانمان در بازارها، محصولاتی را تولید کرده ایم که به تجارت و کسب و کارشان کمک شایانی داشته باشیم . تولید ترازو دیجیتال را مدیون همین مشتریان هستیم .

تنها همین ترغیب مشتریان به ایجاد محصولات نو آورانه و همچنین در دست گرفتن بازار های جدید ، بهترین ادعا و بهترین شعار ماست و اینکه برای تولید یک محصول ، خوب تحقیق می کنیم ، به همین علت است که شرکت ما از سال 1934 سرپا ایستاده و در حال پیشرفت می باشد .

ارزش ها و استاندارد های جدیدی توسط ترازو Digi ، در صنعت ترازو دیجیتال همچنان رو به رشد است ، با گذشتن از مسیرهای کهنه و دیروزی ، پیش بینی مسیرهای جدید را نمودیم که می بایست با استفاده از فرصت های رو به رشد و تولید هرچه بیشتر مرتبط با ترازو دیجیتالی پیشگامان ، از اولین ها باشیم و بمانیم .

اختراعات Digi

پس از گذشت سالها ، Digi یک رشته قابل توجهی از محصولات نو آورانه را به ویژه در صنعت ترازو تولید کرده است که در سال جاری به اطلاعتان خواهد رسید .

تاریخچه

ترازوی digi برای حدود 70 سال مدیریت و رهبری صنعت ترازو را در دست خود گرفته است .

دیجی به یک انقلاب صنعتی رسید و ارزش های جدیدی ایجاد کرد و در تعریف استاندارد های صنعتی موفق بود .

با گذشت هر نسل ، افکار متعادل را کنار گذاشتیم و پایه گسترده تری برای رهبری صنعت ترازو برای آینده تدارک دیده ایم .

دفاتر دیجی هم اکنون به صورت رسمی در 11 کشور دنیا از جمله بلژیک ، کانادا ، آلمان ، انگلستان ، فرانسه ، کره ، هلند ، توکیو ، چین و ژاپن فعال هستند .

این فهرستی از تاریخچۀ سالهای دور تا به امروز ترازو دیجی است .

در سال 1910 شرکت ژاپنی ساخت ماشین آلات تاسیس شد .

در سال 1928 اولین ترازو پر دقت ژاپنی ساخته شد . ( محصول مشترک ژاپن ، ایالات متحدۀ آمریکا ، انگلستان ، آلمان و فرانسه )

در سال 1934 مرکز تحقیقاتی تروکا ( شرکت تروکا سیکو ) اولین دستگاه تنظیم دمای خودکار برای ترازو ها ساخت .

در سال 1935 برای ترازو یجیتالی جدید ، درجه های دمایی جدیدی تنظیم شد .

در سال 1938 نام شرکت به تروکا سیکوشو ( Teraoka Seikosho ) تغییر کرد .

در سال 19340 دقت میکرومتر به 1.10000mm افزایش یافت و تولید انبوه آن آغاز شد .

در سال 1946 تولید ترازو های خودکار مجددا پس از جنگ جهانی دوم آغاز شد .

در سال 1965 اختراع اولین ترازو دیجیتال محاسبه کنندۀ قیمت‏ آغاز شد .

در سال 1973 آغاز دیجی در زمینه ی ترازوی دیجیتال محاسبه کننده قیمت گردید .

در سال 2001 دو مدل SM-500 و  SM-300 ، دو دستگاه ترازو به علاوه پرینتر داخلی توسط دیجی تولید شد .

در سال 2004 اولین ترازو بارکد خوان به بازار آمد ، مدل DS-980 به عنوان ترازو پرینتر دار از طرف دیجی به بازار آمد .

دیجی اسکال مرکز فروش ترازوی دیجیتال دیجی ، کیفیت و عمر طولانی ترازوی دیجیتال را تایید می نمایید . 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

ترازوی آزمایشگاهی AND ساخت ژاپن و یکی از برترین برند در صنعت ترازو است ، تولید ترازو آزمایشگاهی به دلیل حساسیت بالا و نیاز به استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی در ساخت ، یکی از گران ترین ترازوی دیجیتال است ، قیمت ترازوی آزمایشگاهی AND بسیار بالا می باشد و از سویی نیز کیفیت کار ترازو نیز بالا می باشد و تمام محصولات تولیدی این شرکت دارای استاندارد معتبر جهانی است .

ترازوی آزمایشگاهی AND در سال 1977 میلادی در توکیوی ژاپن پایه گذاری شد ، پایه تولیدات ترازوی AND بر اساس اندازه گیری پایه گذاری شده است ، این شرکت در زمینه ی تولید ترازوی آزمایشگاهی ، تجهیزات پزشکی و مراقبت های بهداشتی در دو حالت آنالوگ و دیجیتال در حال فعالیت و پیشرفت می باشد .

A&D اولین شرکت استاندارد در زمینه ی تولید انواع ترازو آزمایشگاه به شمار می رود که در تمام جهان شناخته شده و دارای طرفداران زیادی است .

سری ترازو آزمایشگاهی این شرکت انقلابی بزرگ در صنعت ترازو های آزمایشگاهی ایجاد نمود و ویژگی های منحصر به فرد محصولات این شرکت موجب گردیده است که بیشترین صادرات را در جهان در زمینه ی ترازو آزمایشگاهی داشته باشد .

از ویژگی های برجسته ی ترازوی AND می توان به مشخصات زیر اشاره نمود :

    گارانتی بی قید و شرط ترازو به مدت 4 سال
    تثبیت وزن و نمایشگر ترازو با سرعت 2 ثانیه
    رطوبت سنج قدرتمند با پوشش غیر قابل حرکت
    قابلیت اتصال به چاپگر جانبی
    دارای درب های شیشه ای با کیفیت بالا و امکان استفاده ی آسان
    دارای نور LCD در پس زمینه ی نمایشگر ترازو دیجیتال
    دارای قابلیت نمایش بر مقیاس در صد
    قابلیت روشن و خاموش شدن خود کار ترازو در صورت عدم استفاده
    قابلیت تعیین تراکم وزن توسط ترازو آزمایشگاهی
    دارای باتری ترازو قابل شارژ
    قابلیت اتصال سریع به کامپیوتر از طریق پورت USB
    دارای بسته بندی استاندارد برای محافظت ترازو دیجیتال در کارتن
    متصل کننده ی اترنت با استفاده از نرم افزار WINCT-PLUS

به صورت کلی در زمان خرید ترازوی آزمایشگاهی اگر قدرت خرید ترازوی AND را دارید ، حتما انتخاب خود را معطوف به ترازو ژاپنی AND نمایید ، زیرا پیشرفته ترین ترازو دیجیتالی با قابلیت های فوق تصور در گروه ترازوی آزمایشگاهی AND قرار گرفته است .

قیمت ترازو در این گروه دستگاه گران بوده و معمولا قشر کمتری قدرت خرید ترازو را دارند اما با توجه به کیفیت و عمر ترازو می توان در طولانی مدت قیمت خرید ترازو را مناسب دانست .

ترازوی آزمایشگاهی معرفی شده پیشنهاد اول دیجی اسکال برای خریداران ترازوی دیجیتال جهت تجهیز نمودن آزمایشگاه خود به سیستم توزین دیجیتال است البته اگر قیمت ترازو را در نظر نداشته باشیم با یک بار استفاده از این ترازو متوجه می شوید به چه مقدار خرید ترازو با کیفیت به چه مقدار در پیشرفت کار تاثیر خواهد داشت .

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

تعمیر باسکول پند توسط کاربر برای زمانی طراحی شده است که با اتصال اشتباه یا استفاده ی نادرست از باسکول ، دستگاه دچار مشکل شده و کاربر با استفاده از این روش ها در زمان بروز ایراد در باسکول دیجیتال می تواند رفع مشکل نماید و به ادامه ی کار با باسکول بپردازد .

تعمیرکار باسکول خود باشید ، با استفاده از توضیحات زیر می توانید به راحتی با انجام صحیح چند عمل بدون تعمیر باسکول ، دستگاه را به حالت صحیح برگردانده و از دستگاه استفاده نمایید .

 ایراد باسکول  علت ایجاد مشکل   رفع مشکل
 باسکول روشن نمی شود .

 - سوختن فیوز دستگاه
 - خرابی پریز برق دستگاه
 - خرابی کابل برق باسکول

 - تعویض با فیوز مشابه
 - تعویض پریزی که دو شاخه باسکول به آن متصل بوده است
 - کابل برق را از نظر پوسیدگی و پارگی بازدید نمایید

 سیستم در حین کار خاموش می شود و یا تنها یکی از نمایشگر های باسکول روشن است .  - وارد آمدن شوک ناشی از الکتریسیته ساکن نوسانات شدید برقی و نویز های روی آن باعث بروز اشکال در مدارات الکترونیکی و کنترل باسکول شده است   - باسکول را خاموش نمایید و پس از چند لحظه دستگاه را روشن نمایید .

 باسکول پس از پایان شمارش معکوس عبارت ready را نمایش داده و صفر نمی کند و با اینکه پس از صفر کردن مرتبا عدد نمایش دهنده وزن ، بالا و پایین می رود .

 1 - پایین بودن ولتاژ برق شهر 
 2 - لق خوردن کفه ی توزین باسکول 
 3 - محل قرار گرفتن باسکول ارتماش دارد یا دستگاه در برابر باد قرار دارد .
 4 - حسگر وزن یا مدارات الکترونیک باسکول دیجیتال آسیب دیده است 
 1 - برای اینکه با این مشکل کمتر روبرو شوید ، توصیه می گردد که اولا بدنه ی باسکول را با یک رشته سیم به زمین متصل نمایید ، دقت کنید پریز برق باسکول به هیچ وجه با پریز برق دستگاه های دیگر موتور دار قوی مانند یخچال ، چرخ گوشت یکی نباشد ، استفاده از تقویت کننده حفاظت شده برق شهر 
 2 - تنظیم دقیق پایه های باسکول دیجیتال
 3 - بر طرف کردن هر گونه گیر به کفه ی توزین و قرار گرفتن صحیح سینی بر روی آن
 4 - قرار دادن باسکول در محلی که هیچ گونه ارتماشی به آن وارد نشود و در مسیر باد یا جریان هوا نباشد 
 باسکول پس از پایان شمارش معکوس علامت ---- را نمایش داده و هم زمان بوق مقطع به گوش می یرسد   1 - کفه توزین به جایی گیر کرده است 
 2 - وزن بیش از حد مجاز بر روی کفه قرار دارد 
 3 - حسگر ورن با مدارات الکترونیک آسیب دیده است 

 1 - بر طرف کردن هر گونه گیر به کفه توزین 

 2 - کفه توزین باید هر چه سریعتر به صورت کامل خالی شود 
 3 - با واحد خدمات پس از فروش باسکول تماس بگیرید 

 باسکول دچار خطا در نمایش وزن   1 - تراز نبودن باسکول دیجیتالی
 2 - گیر کردن کفه ی باسکول در حالت توزین 
 3 - قرار دادن بار در یک طرف به نحوی که با عمل کردن پروتکشن گوشه های کفه ی وزن اشتباه نشان داده می شود 
 4 - آسیب دیدن حسگر یا مدارات الکترونیک باسکول
 1 - تراز کردن باسکول با تنظیم پایه های آن 
 2 - رفع گیر از کفه ی توزین 
 3 - قرار دادن بار در وسط باسکول دیجیتال
 4 - با خدمات پس از خرید باسکول تماس بگیرد 
 قسمتی از نمایشگر روشن نمی شود     1 - با خدمات پس از فروش باسکول دیجیتال تماس بگیرید
 پس از روشن شدن باسکول عبارات نا مفهومی روی نمایشگر ظاهر و عملیات راه اندازی انجام نمی شود     2 - با واحد خدمات پس از فروش digi scale تماس بگیرید . 
باسکول پیغام error را نمایش می دهد 

 - هنگام تنظیم وزن صفر ( 2 بار پی در پی فشردن کلی tare ) وزن بیش از حد مجاز بر روی کفه ی باسکول قرار دارد

 -  هنگام روشن شدن باسکول ، وزن بیش از حد مجاز بر روی کفه قرار دارد 

 از وزن روی کفه توزین باید هر چه سریعتر کم شود 

باسکول پند در گروه بهترین باسکول دیجیتالی قرار گرفته است و دقت توزین و سرعت در پایدار شدن دستگاه بسیار دقیق و بالا می باشد .

قیمت باسکول پند در مقایسه با کیفیت دستگاه بسیار عادلانه و مناسب می باشد .

باسکول فروشگاهی مورد انتخاب شما دارای 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .

 



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

باتری ترازو در ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی اهمیت زیادی دارد زیرا در حین کار با ترازو با قطع برق در صورت نداشتن باتری ، ترازوی دیجیتال خاموش می گردد ، این در صورتی است که با استفاده از باتری با کیفیت می توان این احتمال و خلل در انجام کار را از بین برد .

عمر مفید یک باتری با رعایت شرایط استفاده از باتری می تواند به حدود دو سال برسد اما متاسفانه کاربرانی که با ترازو در ارتباط می باشند به اهمیت سالم بودن باتری توجه نمی نمایند در صورتی که با استفاده از باتری عمر باتری افزایش یافته و نیاز به تعویض تا حدود دو تا سه سال نیست .

ترازوی فروشگاهی دارای باتری پشتیبان داخلی میباشد ، ترازوی دیجیتال ، در هنگام قطع برق ، بدون وقفه به کار ادامه داده و میتواند تا حداقل 4 ساعت بدون نیاز به برق شهری باقی بماند .

کلیه عملیات استفاده از برق شهر ، سوئیچ نمودن روی باطری ترازو در هنگام قطع برق و شارژ باتری به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر انجام میگردد . هنگام استفاده از باطری ترازو دیجیتال ، چراغ مربوطه روی نمایشگر دستگاه روشن خواهد شد .

باتری ترازوی دیجیتال و مدار الکترونیک مربوطه ، نیاز به هیچگونه عملیات سرویس و نگه داری ندارد ، اما رعایت نکات زیر باعث افزایش طول عمر باتری ترازو و نیز امکان استفاده ی طولانی تر از ترازو در حالت قطع برق شهر خواهد شد .

    هنگام استفاده از ترازو در حالت عادی ، مطمئن شوید که دستگاه حتما به پریز برق شهر متصل باشد .
    در زمان قطع برق ، از روشن گذاشتن بی دلیل ترازو خودداری نمایید ، در صورتیکه مدت زمان کوتاهی کاری با ترازو ندارید ، با استفاده از کلید روشن خاموش روی صفحه کلید ، نمایشگر ترازو را خاموش کنید .
    از آنجا که عمل شارژ باطری حتی در زمان خاموش بودن ترازو نیز انجام میگردد ، در هنگام خاموش بودن دستگاه ، دو شاخه آن را از پریز خارج نکنید .
    پس از هر بار قطع برق و استفاده از باطری ترازو لازم است باطری کاملا شارژ شود ، به این منظور بین هر دو بار متوالی استفاده از باتری ، دستگاه باید برای زمان کافی به برق شهر متصل گردد .
    جهت افزایش طول عمر مفید باتری ترازو لازم است که برای مدت طولانی بدون استفاده نماند ،  این رو در صورتیکه از ترازو در محلی استفاده می نمایید که با قطعی متوالی برق مواجه نیستید ، هفته ای یک بار دو شاخه ی ترازو را از پریز برق بیرون بکشید و دستگاه را با باتری داخلی روشن نمایید تا باتری ترازو کاملا خالی شود ( ترازو به طور خودکار خاموش خواهد شد ) سپس ترازو را دوباره به برق شهر متصل نمایید .

باتری ترازو به دلیل داشتن شارژری با قدرت حفظ برق به مدت 4 الی 6 ساعت بیش از ساعت ذکر شده توان نگه داری برق را ندارد ، در ترازو دیجیتال در تمامی مدل ها می توان از یک نوع باتری استفاده نموده و بر حسب نوع شارژر مدت زمان نگه داری برق مشخص می گردد و نوع باتری در ترازو صنعتی و ترازو فروشگاهی و حتی در باسکول تفاوتی با هم ندارد .

برای مثال ترازوی محک و ترازوی پند امکان نگه داری شارژ باتری با استفاده ی مداوم را مابین 4 تا 6 ساعت دارند در صورتی که ترازوی چینی که قیمت ترازو بسیار پایین تر از محک و پند است قدرت شارژدهی بالایی را داشته و 24 تا 36 ساعت امکان نگه داری شارژ را دارد .

مشخصه باتری ترازو   شرح 
 نوع  داخلی ./ on line
 نوع باتری  خشک ( بدون نیاز به آب و اسید ) 6 ولت 6 آمپر
 زمان کار باتری  4 - 6 ساعت در حال شارژ کامل با قدرت راه اندازی تمام نمایشگر ها
 حداکثر زمان برای شارژ کامل  16 ساعت
 شارژ باتری  داخلی / فعال در صورت خاموش بودن ترازو
 فعال / غیر فعال سازی   تمام خودکار

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

قیمت ترازو یکی از آیتم های خرید ترازو است ، زمان خرید علاوه بر کیفیت ترازو گزینه ی دیگری نیز وجود که برای خریدار اهمیت بالایی دارد که قیمت ترازو دیجیتال است ، خریدار بر اساس بودجه و نیاز با بررسی امکانات دستگاه اقدام به خرید ترازو دیجیتالی می نماید .

در برند های ایرانی ترازوی محک و ترازوی پند یکی از بهترین ترازوی دیجیتالی ها هستند که دارای کیفیت بالایی هستند و در قیاس قیمت ترازو با کیفیت و ظاهر شکیل می توان قیمت دستگاه را بسیار مناسب معرفی نمود .

در صنعت ترازوی دیجیتالی نمونه های بسیار زیادی هستند که با عنوان ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی در حال تولید هستند ، در این صنعت ، ترازو آزمایشگاهی دارای بالاترین قیمت است و تنوع برند و محصولات این مدل نیز از تمام نمونه ها بیشتر است و متاسفانه در ایران هیچ شرکت ایرانی وجود ندارد که اقدام به تولید ترازو آزمایشگاهی نموده باشد و تمام دستگاه های موجود در ایران در مدل آزمایشگاهی ساخت کشور های خارجی می باشد .

مزیت های خرید ترازو محک در گروه ترازو فروشگاهی از یک سو گارانتی معتبر 25 ماه و خدمات پس از فروش ترازو به مدت 10 سال است ، قیمت ترازو محک در قبال کیفیت و قابلیت های دستگاه به خصوص در مدل پرینتر دار بسیار مناسب است و کاربری ساده و امکان اتصال ترازو به کامپیوتر با کمترین هزینه از ویژگی های برجسته ی این دستگاه است .

مزیت های خرید ترازوی پند در مرتبه ی اول عمر طولانی و مقاومت بسیار بالای بدنه ی ترازو می باشد و این مهم در گروه ترازو صنعتی بسیار بالا تر است ، گارانتی دستگاه پند به مدت 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

در نمونه های دیگر ، اگر خرید ترازو بر اساس پایین ترین قیمت است میتوان ترازو چینی را معرفی نمود که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است ، قیمت ترازو چینی مورد تایید دیجی اسکال بسیار پایین است و با مقایسه ی قابلیت دستگاه و محاسبه ی قیمت خرید ترازو می توان گفت ، قیمت عادلانه و مناسب است .

 



:: بازدید از این مطلب : 1312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

نمایندگی ترازوی پند یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد که موجب تمایز دیجی اسکال در مقایسه با عرضه کننده گان ترازو پند می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی رسمی ترازوی پند در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازو است ، پس از خرید ترازو برای استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیر ترازو دیجیتال در مدت گارانتی نیاز به ارتباط خریدار با نمایندگی ترازوی پند ایجاد می گردد و برای استفاده از تعمیرات ترازو با گارانتی به صورت رایگان نیاز به داشتن کارت گارانتی یا فاکتور خرید از نمایندگی است که در صورت نداشتن این مدارک ترازو فاقد گارانتی می گردد و تعمیر ترازوی پند با هزینه و موجب زیان خریدار می گردد .

ترازوی پند یکی از بهترین ترازوی دیجیتال در بازار مصرفی است که نزدیک به 20 سال در تمامی اصناف شناخته شده است ، استفاده از ترازو فروشگاهی ساده است از سویی نیز در پک خرید ترازوی فروشگاهی پند دفترچه راهنمای استفاده وجود دارد که امکان استفاده ی آسان تر را فراهم می نماید .

ترازوی پند در صنعت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی فعالیت دارد و نمونه های بسیار مقاوم و شکیلی را ارائه داده است ، گارانتی ترازوی پند 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

برای اطلاع از مدل های ترازوی پند در قسمت محصولات ترازو ، دسته بندی مختص به ترازوی دیجیتال مد نظر را انتخاب نمایید تا با ویژگی های ترازو ها آشنا شوید .

 



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی